Preg barnehager sin visjon

SAMMEN OM Å SETTE VERDIFULLE SPOR

VÅR VISJON: SAMMEN OM Å SETTE VERDIFULLE SPOR

HENSIKT

Barnehagane våre skal i samarbeid med foreldre/foresatte gi barna omsorg og oppseding ut fra eit kristent verdigrunnlag. Jesus møtte menneske med raushet og respekt, og viste eit menneskesyn der alle er like verdifulle. Med Han som førebilete vil vi, som medvandrarar, gå saman med barna i dei viktige barneåra, og gi dei gode kvardagar. Vi skal legge til rette for at barna skal få utfalde seg i leik, byggje vennskap og relasjonar, utfolde seg kreativt og få kjenne at dei blomstrar i våre barnehagar. Vi skal vere voksne som alltid har barnets beste for auge. Dette skal ligge til grunn for alle handlingar og avgjersler som berører barnet.

Det enkelte barn er et unikt, fullverdig menneske som skal møtast med respekt, omsorg og kjærleik. Dei skal få hjelp til å utvikle eit sunt sjølvbilete, og oppleve mestring, tryggleik og glede. Vi skal leite etter dei positive moglegheitane i det enkelte barn og framelske desse. Ei slik haldning er ei viktig forutsetning for leik, læring og utvikling.

VÅRE VERDIAR

N – Nestekjærleik

L – Likeverd

M – Mestring